Menu Sluiten

Uithof snowboarden of skiën voor maar € 15,-

De Uithof heeft de gezelligste sneeuwbaan van Nederland! Een uitstekende sneeuwbaan voor de enthousiaste wintersporter op elk niveau. Je hebt bovendien op onze sneeuwbaan de beschikking over nieuwe Salomonverhuurmateriaal! Ook kun je onder begeleiding van onze gediplomeerde leraren een les volgen. Kortom, wij bieden je de beste voorbereiding voor de wintersport.

Op dit moment is de openingsdatum nog niet bekend, zij streven ernaar per 1 oktober weer volledig open te zijn waarbij er dan natuurlijk direct gebruik gemaakt kan worden van de faciliteiten.

Dit collectief geeft jou recht op € 5,- korting, waardoor een ticket geen € 20,- maar € 15,- kost. Hierbij krijg je een ticket voor een tijdsduur van 2 uur.

Wanneer men over eigen materiaal beschikt mag dit uiteraard meegenomen worden, anders kan het gehuurd worden voor €10,- per persoon (materiaal bestaat uit schoenen + ski’s of een snowboard)

De tickets zijn geldig tot 29 maart 2021.

• 1.500,00

Funding Goal
  • 0,00

Funds Raised

Days to go
  • Target Goal

Campaign End Method
Raised Percent :
Minimum amount is €15 Maximum amount is €150
Den Haag, Nederland

Tim Pot

2 Campaigns | 0 Loved campaigns

See full bio

De tickets zijn geldig tot 29 maart 2021.

ID Name Email Amount
3213Tim Pott.degreeuw@gmail.com