Menu Sluiten

POWER TO THE PEOPLE

samen sterk

Wij geloven in de kracht van saamhorigheid. Uit die gedachte is Collectify ontstaan. Met Collectify kan je als individu van groepskortingen profiteren zonder daadwerkelijk als grote groep aanwezig te zijn! Hoe dat kan?

Door middel van groots in te kopen als groep. Je bent nooit alleen in de dingen die je doet. Er zijn meer mensen die bijvoorbeeld graag een dagje willen snowboarden of een lidmaatschap bij de sportschool willen afsluiten. Doe je dit met zijn alle op het zelfde moment, dan profiteert zowel jij als het bedrijf! En dit alles zonder risico!

Hoe werkt het?

Bekijk de collectieven

Bekijk de collectieven die nu online staan. Heb je een collectief gevonden die je interessant vind? Leg dan het gevraagde bedrag in!

Jackpot!

Wanneer het benodigde bedrag is behaald, krijg je je bestelde product zo snel mogelijk bezorgd. Betreft dit een toegangsticket? Prik een datum naar keuze om hem te verzilveren!

Risico vrij

Wordt het benodigde bedrag niet optijd gehaald? Dan krijg je je ingelegde bedrag gewoon teruggestort! Wel zo eerlijk!

Door mensen voor mensen

Wat is een collectief?

Een collectief is vorm van een crowdfund waar je een bepaald bedrag moet ophalen voordat het product kan worden geleverd.

Je kan alleen van groepskortingen profiteren wanneer je een groot aantal tickets of producten inkoopt. Nu kopen alleen bedrijven groot in bij fabrikanten en verkopen zij dit voor een meerprijs aan de individu. Als wij allemaal samen komen, bereiken wij hetzelfde als de grote bedrijven doen!

Hoe verloopt het proces?

Wij van Collectify benaderen bedrijven / fabrikanten die er voor open staan om hier aan mee te werken. Wanneer we er één vinden zal dit online worden gezet als een collectief. Dit collectief is dan direct open om geld in te leggen.

Wanneer er genoeg is opgehaald wordt het collectief gesloten, krijg je een berichtje en wordt het product geleverd!

Staat er voor jou niets tussen? Niet getreurd! Je kan er altijd een aanvragen!

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte van de laatste collectieven en updates!
Schrijf je in voor de nieuwsbrief!